داشتن یک اتاق خواب بدون پنجره قطعاً برای برخی از افراد بسیار ناراحت کننده و کسل کننده باشد و اگر در هنگام اجاره کردن منزل، با چنین شرایطی مواجه بشوند، بی شک آن خانه را اجاره نخواهند کرد اما تصور کنید بجای اینکه چنین فضایی را تبدیل به انباری کنید با چند ترفند بسیار ساده و کمی ماهرانه به سادگی می‌توانید چنین اتاق خواب های بدون پنجره را تبدیل به فضایی پویا، سرزنده و با نشاط کنید؛ فقط کافی است با قصر روشنایی همراه باشید تا با هم ایده ها و ترفندهای نورپردازی اتاق خواب بدون پنجره را با شما در میان بگذاریم، پس با ما همراه باشید.

نورپردازی مناسب در دکوراسیون اتاق بدون پنجره

نور پردازی یکی از مهمترین عوامل در دکوراسیون اتاق خواب بدون پنجره است چرا که بخش عمده ای از نور فضای شما توسط نور مصنوعی تامین می شود بنابراین باید نور پردازی شما به نحوی باشد که فضای شما را گرفته و محدود نشان دهند، سقف تان را بلندتر و ظاهر اتاق خواب تان را دلبازتر نشان دهد بهترین کار قرار دادن لامپ های نئونی دور تا دور اتاق خواب روی سقف است. توجه داشته باشید که در دکوراسیون اتاق خواب بدون پنجره نباید هیچ نقطه از اتاقتان از بقیه قسمت ها تاریک تر باشد چرا که این ویژگی به دلگیر بودن اتاقتان را بیشتر می کند.

نورپردازی نقطه ای برای اتاق خواب بدون پنجره

تعبیه کردن چند منبع نوری در جایی که در دید دیگران نیست باعث می‌شود تا نور به صورت غیرمستقیم وارد اتاق شده و این دقیقا همان حس و حالی است که پنجره‌ها در فضا ایجاد می‌کنند. می توانید این منابع نوری را بین تیرچه‌های افقی در سقف، پشت مبلمان اتاق (مثلا پشت کاناپه)، و یا در فضای کناری یک کتابخانه نصب کنید تا نور ایجادشده حس و حالی رمزآمیز به دکوراسیون اتاق خواب بدون پنجره شما اضافه کند.

نظر بدهید